نوشته شده توسط : برخورد من وعشق تو يك حادثه بود----------------------------------- يك لحظه ي كوتاه پر از وسوسه بود -----------------------------دلگرمي من فقط همان لبخندت - ------------------------------------- در طول مسير خانه تا مدرسه بود --------------------------- عباس حسین پور - شهرستان عنبراباد

  اين دختري كه تازه شده آشناي من

  زيباست آنچنان كه تو بودي براي من

  روزي هزار دفعه به من زنگ مي زند

  برعكس تو كه سير شدي از صداي من

  با او قدم كه مي زنم احساس مي شود

  سنگيني نگاه تو بر شانه هاي من

  من پاي تو نشستم و باور نمي كني

  از او بپرس حال دلم را به جاي من

  كي مي شود دوباره مرا مال خود كني

  عطر تو باز پر بكشد در هواي من

  برگرد از ادامه راهي كه ممكن است 

  از سينه ي تو پاك كند رد پاي من





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین شاعر در تاریخ : 1392/7/15/1 - - گفته است :
شعرات خیلی قشنگه...مخصوصا این یکی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: