نوشته شده توسط : برخورد من وعشق تو يك حادثه بود----------------------------------- يك لحظه ي كوتاه پر از وسوسه بود -----------------------------دلگرمي من فقط همان لبخندت - ------------------------------------- در طول مسير خانه تا مدرسه بود --------------------------- عباس حسین پور - شهرستان عنبراباد

   تو کیستی که خراسان دیارتان شده است 

  چنین بنای وسیعی مزارتان شده است

  چگونه این همه با تو کبوتران خوبند 

  چگونه این همه آهو شکارتان شده است 

  تو کعبه ای و همه شوق دیدنت دارند

  تو چشمه ای و عطش بی قرارتان شده است

  من از زمین و زمان دل بریدم و اینک 

  تمام فکر و خیالم دچارتان شده است

  غریبگی تو امشب بهانه ی خوبی 

  برای پرسه زدن در کنارتان شده است

  دلم ارادت خاصی به این حرم دارد

دلم هوایی نقش و نگارتان شده است  

تو یک فرشته ای و روز محشری اینجا 

برای بنده ی تقصیرکارتان شده است





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: